Lelkem titkai

A szív törékeny műszer. Ezért is óvjuk olyan erőteljesen, ezért adjuk oda olyan ritkán, és ezért jelent olyan sokat, ha mégis megtesszük. Vannak szívek, amelyek törékenyebbek másoknál. Valahogy tisztábbak. Mint a kristály az üvegek között, de még összetörve is gyönyörűek.

Friss topikok

  • uncsi: Nagyon tetszik, nagyon igaz, amit ez az idézet megfogalmaz. Sajnos, de minden szavát megtapasztalt... (2010.02.04. 12:22)
  • ildsisy: Egyetértek veled! A szív érzékeny műszer...:) (2009.03.31. 13:10)

Linkblog

2009.08.07. 01:40 | nagyesz68 | Szólj hozzá!

Majdnem 2 hét telt el a költözés óta. Nem sokat javult a helyzet. Valahogy nem így képzeltem. Haza jöttem... visszatértem a városba, ahol születtem, ahol felnőttem, és ami nélkül nem is olyan nagyon régen még nem is tudtam elképzelni az életet. Most mégis annyira idegen, annyira rideg itt minden számomra, mintha egy távoli, idegen bolygóra pottyantam volna. Még az emberek is olyanok, akár a marslakók. Mitől változott meg minden? Vagy inkább én változtam meg?

Sétáltam a belvárosban, és figyeltem a járó-kelőket. A közöny, a stressz, a fejvesztett rohanás köszönt vissza mindenfelől. Rájöttem én is ilyen voltam valaha. Most visszakerültem a darálóba, ha elkap az örvény ismét ilyen leszek?

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkemtitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr881293949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása