Lelkem titkai

A szív törékeny műszer. Ezért is óvjuk olyan erőteljesen, ezért adjuk oda olyan ritkán, és ezért jelent olyan sokat, ha mégis megtesszük. Vannak szívek, amelyek törékenyebbek másoknál. Valahogy tisztábbak. Mint a kristály az üvegek között, de még összetörve is gyönyörűek.

Friss topikok

  • uncsi: Nagyon tetszik, nagyon igaz, amit ez az idézet megfogalmaz. Sajnos, de minden szavát megtapasztalt... (2010.02.04. 12:22)
  • ildsisy: Egyetértek veled! A szív érzékeny műszer...:) (2009.03.31. 13:10)

Linkblog

2009.03.27. 17:04 | nagyesz68 | 1 komment

Szeretlek még mindig, eddig meg is haltam volna érted, ma már nem tenném. Csalódtam benned, hittem a szavaidnak, bíztam, mindez hiába. Egyszer már megbocsátottam a hazugságaid, megbocsátottam másodszorra is, sőt megbocsátottam volna harmadszorra is, századszorra is. De te mit tettél? Faképnél hagytál, kihasználtál és eldobtál, mint egy rongyot. Ennek ellenére nem haragszom, csupán csalódottságot érzek, és ezek után szeretlek és még mindig megbocsátanék. Mi ez, ha nem egy tényleg őszinte  szívből jövő szeretet, mely örökké tart? - Margaret Mitchell

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkemtitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr261033309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.03.31. 13:10:09

Egyetértek veled! A szív érzékeny műszer...:)
süti beállítások módosítása